Détails de l'événement


The Carrefours HEC and Start’HEC are very happy to invite you to the kick-off event of the Carrefours HEC 2016, that will take place on January 25 from 7.30 pm until 9.30 pm at the Amphitéatre Bellon (Building S).

Three dynamic speakers will introduce you to the concept of intrapreneurship: the act of behaving like an entrepreneur while working within a large organization. It is clearly the perfect way to prepare for the upcoming forum as well as to spark your interest around innovation and entrepreneurship.

You will have the exceptional opportunity to meet speakers from successful companies such as AXA, Unibail Rodamco and KIinov and to ask them challenging questions. In addition, we will select several entrepreneurial students to pitch their idea to the crowd (yes, you!) and invite you to our cocktail party.

Please find more details on the event and application form attached.

Be courageous, be there!

Start’HEC & Carrefours HEC

PS : Eventbrite tickets are free, and the event is open. It just helps us estimate the amount of participants. Thanks for your help

————————– French Version ————————

Bonjour à tous,

L’association des Carrefours HEC et l’association d’entrepreneuriat Start’HEC ont le plaisir de vous convier à la soirée de lancement des Carrefours HEC 2016 qui se déroulera le 25 janvier 2016 de 19h30 à 21h30 en Amphithéâtre Bellon (Bâtiment S).

Cette soirée a pour thème l’entrepreneuriat dans les grandes entreprises et vous permettra de comprendre les différentes relations qui se nouent actuellement entre start-ups et grands groupes, notamment chez Axa, Unibail Rodamco et Kinov.

Une occasion rêvée pour vous préparer au forum, sur les sujets d’innovation et d’intrepreneuriat. Cette soirée est destinée à tous les étudiants qui se rendront aux Carrefours les 26 et 27 janvier 2016.

Nous offrons également la chance exceptionnelle aux étudiants de pitcher leur projet de start-up devant des professionnels.

PS : l’événement est ouvert à tous et les tickets Eventbrite sont gratuits. Ca nous aide simplement à estimer le nombre de participants. Merci de votre aide